22 Şubat 2010 Pazartesi

0

1 Bluz, 7 Model

Bu bluz kurs açıldığı zaman ilk yaptığım çalışma arkadaşlar. Ne zamandır arıyordum, kumaşların en altında kalmış garibim. Fotoğrafını çekmek için ütüledim ama hanım teyzeye giydirmeye çalışırken yine kırıştı.

Neyse gelelim konumuza.
Kalıp yine burda dergisinden ama dergi tarihi aklımda yok kursa gittiğim zaman bakar yazarım buraya. Ben sadece modelleri ön tarafa yapıp fotoğrafladım ama benzer şekiller arka tarafa yapıldığı zamanda hoş duruyor.

Modele uygun kumaşlar bulabilirsem eğer sevdiklerime birer tane hediye dikmek istiyorum. Birde modeli saten ile çalışmışlardı, bir tanede düz renk saten ile çalışmak istiyorum. Gerçi hep birşeyler istiyorum birde ahtapot gibi kollarım olsada her işi 5 dakikada yapıversem, off ne çok şey istedim dimi :))


Modelin yakası biraz geniş, ve bağlama yeri biraz uzun. Tam kalıba göre çalıştım. Sadece eteklerinde lastik var. Yakaları açık hali ile modelimiz bu şekilde.


1-) Pratik sarmar gül modeli, bunu bluza tutturmak için alttan çengelli iğne ile destek gerekiyor yoksa gül açılabilir. Yana veya tam öne olabiliyor ama ben yan tarafı tercih ettim. Biraz devasa broş gibi duruyor ama görüntüsünü sevdim.


2-) Yakalar yine kalkık, her iki parçayı birden arkadan dolayarak ve yakayı devirerek bir broş ile sabitledim. Ceket içine giyebilecek bir model oldu.


3-) Yakaları katladım her iki parçada öne doğru ve yine aynı broş ile sabitledim.



4-) Parçaların birini arkadan, birini önden atkı gibi doladım. Sanırım bu sakin havalar için olur. Rüzgarlı havada uçuşma ihtimali daha fazla çünkü.


5-) Yakalar kalkık, parçanın birini arkadan dolayarak kravat gibi bağladım. Yine ceket içine giyilebilir.


6-) Sadece bir düğüm ile parçaları birbirine bağladım. Öne ve arkaya rahat hareket edebiliyor.


7-) Ve fiyonk... Son senelerde en çok moda bu fiyonklar sanırım. Nereye başıma çevirsem ufakta olsa bir yerlere iliştirilmiş olarak görüyorum. Çokta güzel duruyor ama...


Benim en çok sevdiğim model 7 numaralı olan.
Siz hangi modeli beğendiniz yada hangisi sizin stilinize daha uygun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top