8 Şubat 2010 Pazartesi

0

Elif Şafak Dansöz Olmuş...

       İstanbul' a gittiğimiz akşam, yemek sonrası kahvelerimizi içerken, annem son derece şaşkın bir ses tonuyla  " Elif Şafak oryantalist olmuş", dedi. "Eeee dedim"... "Çok şaşırdım", dedi annem.



        "O zaten oryantalistti ki zaten, kitaplarından anlamadın mı", dedim. Annem daha da şaşkın... "Kocası da Fethullahçı ya zaten" dedim. Annem  şaşkın, ben daha da şaşkın... "Hiç yakıştıramadım", dedi. Sonrasında bir an bana dank etti. "Oryantalist ne demek?" dedim. "Dansööööz"  dedi annem. Sonrasını gülmekten hatırlamıyorum...



İlk yoruma istinaden güncelleme
Oryantalizm ya da diğer adlarıyla Doğu bilimi, Şarkiyatçılık, Şarkiyat, Doğubilim; Yakın ve Uzak Doğu toplum ve kültürleri, dilleri ve halklarının incelendiği batı kökenli ve batı merkezli araştırma alanlarının tümüne verilen ortak ad.

Kaynak Wikipedia

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top