11 Şubat 2010 Perşembe

0

Sevgili Günlük- Rezil Ben :(

       Evet, rezil ben!!! Şu canım sayfama baktım da, ana sayfada yaptığım, bana ait tek birşey yok. Ne kadar boşlamışım blogumu. Bu hafta hemen hergün dışardaydım. Sadece evin elzem işleriyle ilgilenebildim. Bugün bir ara aklıma geldi, aman artık blog yazmasam ne olur sanki, diye. O değil, bu değil ama benim için en önemlisi renkli ve canlı duygularla yazılan, yapılanlarımın olduğu nitelikli bir arşivim olması. Daha önce yaptıklarımı arşivlemediğime bile çok kızıyorum bazen.



       Bitmesine az kalan toplu bir siparişim var. Ondan sonra sırada gelişen bazı durumlar sebebiyle değiştirmem ve geliştirmem gereken yeni tasarımlar var. Bu benim için değişiklik olacak ve bunu seveceğimi hissediyorum. Bilmece gibi yazdım ama şimdilik öyle gerekiyor.



       Bahar geliyor, seviniyorum. Bugün hava müthiş sıcaktı. Bahçe kuş cenneti gibiydi. Yerler, ağaçlar kuş ve kuş sesleriyle doluydu. Bıdık bol bol gezdi, oynadı. Daha Şubat'tayız, ne baharı demeyin. Ben gelmesini istiyorum, günler de ışık hızıyla geçiyor. Az kaldı azzz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top