29 Temmuz 2013 Pazartesi

0

manikür seti, LC waikiki saat ve diğer aksesuarlar


27 Ağustos'ta sona erecek çekilişimize katılmadınız mı hala ??? 
İşte çekilişten sadece bir bölüm:
Takı, aksesuar ve manikür seti
Hediyeleri daha ayrıntılı göstermek istedim. Çekiliş fotoğrafında kolyelerimiz gözükmüyor, burada onları deşifre ediyorum :))
Beyaz kol saati lc waikiki XSIDE 
Siyah beyaz puantiyeli bilezik
Siyah uzun kolye
Gri taşlı kolye
Hızma (mıknatıslı)




Hatta saati ve bileziği sizin için takmaya çalıştım. Bilezik tamam da saatin ambalajını bozmak istemediğim için sadece elimde tutabildim...


İşte bu da kırmızı çantası içinde manikür setimiz...
Manikür seti kişisel bakımına özen gösterenler için, çantanızda kolayca taşıyabilirsiniz.


hediyelerin devamı ve çekilişe katılmak için lütfen tık tık


**buraya çekiliş yorumu bırakmazsanız memnun olurum :) Toparlamak benim için gerçekten zor olur :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top