29 Temmuz 2013 Pazartesi

0

Pastel ProFashion Lovely All In 1 Allıklar

Pastel son zamanlarda çok güzel allıklar yaptı.Bu seriyi ben ilk defa gördüm ve görür görmez aldım.Gratis'in indirim döneminde karşılaştım ve 1 alana 2.'si %50 indirimli olarak sahip oldum.
Henüz yüzümde denemedim.Hatta ilk defa bu akşam inceledim.Yarın kullanmayı düşünüyorum.
Allıklar Physicians Formula'nın kalplı allıklarına benziyor.Sanırım bir esinlenme söz konusu :D


Sanırım isimleri flirt ve limits.Şu alarm bantlardan nefret ediyorum.Ürünlerin ambalajlarını mahvediyor.İsmine bakiyim dedim çıkarttım ambalj üzerindeki kağıt da söküldü.


260 numaralı flirt pembe,şeftali ve kahve tonlarında limits ise bronz ve açık pembe renklerden oluşuyor.


Parmağımda kolumdaki duruşları aşağıda.İkisi de ışıltısız.Bronz tonlarda olan beyaz tenliler için kontur amaçlı kullanılabilir.Ben deneyeceğim.



Siz daha önce bu allıklar ile tanışmıymıdınız?Benim mi geç haberim oldu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top