31 Temmuz 2013 Çarşamba

0

Outfit post: Colorful Butterflies


Scroll down for English, please:)

Herkese merhaba, 

Tatildeki Outfitlerden biriyle yayına devam ediyorum. Kelebek figürüne bayılan birisi olarak bu kelebekli tişörtü Primark'ta bulunca gittikçe ağırlaşan sepete atmıştım. Hemen bir kombin yaptım, farklı açılardan çekimlerle yayına hazırladım;) Bakalım o günüm nasıl geçmiş?

"Kelebekleri doğaya, ağaçlara, yeşile salmak istiyorum" başlıklı kare;)

Hello all, 

Another outfit post is here. I bought the butterfly t-shirt from Primark and combined it with colorful items. And that day I visited a shopping center where there was a bicycle exhibition. After getting tired of shopping I stopped at Namur and tasted croissants and a lovely chocolate cake with a latte. Both were delicious of course;) I had a good day. You can see the details below. Hope you like! 


Büyük bir avmde bisiklet sergisine denk geldim. Aşağıdaki yanılmıyorsam tarihi İngiliz bisikleti;)


Gidona elimi koyar poz veririm, olmadı başlığındaki miniğin kafasını severim;)


Yorulunca soluğu Namur'da aldım. Croissant'lar, tatlılar, kahveler bir harikaydı dostum;)


Bazen her şey sararıp solar biz hep renga rengarenk...;)



Tişört/ Tee: Primark
Pantolon/ Pants: Zara
Ayakkabılar/ Wedges: Charles& Keith
Yüzük / Ring: d'Arc by İlknur Karasoy-Lidyana
Bileklik/ Bracelet: El yapımı/ hand made (gift)
Saat/ Watch: Lacoste
Çanta/bag: Zara
Oje/ Nail polish: Essie First Dance 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top