18 Kasım 2009 Çarşamba

0

BUĞDAY ÇORBASI


BU ÇORBAYI MUHTEREM ABLANIN BLOĞUNDA GÖRDÜM VE DENEDİM AYRAN AŞI YAPTIĞIMDA HAŞLANMIŞ BUĞDAYIM KALMIŞTI ONU KULLANDIM

Malzemeler;
1 su bardağı haşlanmış buğday,
1 adet orta boy soğan,
1 su bardağı yoğurt,
1 adet yumurta,
1 tepeleme dolu yemek kaşığı un,
Tuz,
zeytinyağı ve kuru nane.
ben 1 pakette etsu bulyon kullandım lezzetli olsun diye
Yapılışı;
Tencereye 4-5 kaşık zeytinyağını dökün.Küçük doğradığınız soğanları kavurun.Üzerine 5 bardak su ilave edin.Su kaynayınca haşlanmış buğdayı ekleyin.1 adet yumurta, un, ve yoğurdu yarım bardak su ile çırpın, içine yoğurdun kesilmemesi için birazda çorbanın sıcak suyundan ilave edin.Buğday pişince hazırladığınız terbiyeyi sürekli karıştırarak, çorbaya ilave edin.Tuzunuda ilave edip, terbiye ile birlikte bir miktar daha kaynatın.Küçük bir sahanda zeytinyağında kuru nane ve isterseniz kırmızı pul biberi kızdırarak çorbanın üzerine dökün.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top