18 Kasım 2009 Çarşamba

0

Tanrının kanepesi

Bu benim idolüm. Şimdi sanki bu böyle ideal erkek modeli gibi duruyor ama yemişim ben o gibi duruyor'u. Acilen bu imajın değişmesini talep ediyorum şekerim. Hakikaten ediyorum, değişsin bu imaj zulmü.

Bakınız: Bir kanepe, bir içki ve bir kumanda bir araya gelip kutsal bi üçlü oluştururlar değil mi? Tanrı katında yeri olduğunu düşünüyorum ben bunların. Hatta bizzat tanrının tüm haşmetiyle semavi bir kanepeye yayıldığını, abı hayat mı olur, bi kevser şarabı mı olur, yoksam rakı'yı yaratıp takibe aldığı için buzlu bi rakı bardağı mı olur bilemiyorum, elinde içkisi ve evrensel kumandası ile, artık neye ol demiş de olmuşsa boyut boyut evren evren zaplayarak izlediğini farz-ı mahal eyliyorum.

Dolayısıyla anacım,
bu kadar değerli bir faaliyetin fanisel izdüşümünün rantını niçün erkek milleti çerez niyetine çitlesin? Tanrı bizleri suretinden yarattıysa şayet, neden huyundan suyundan da azıcık katıp karıştırmış olmasın? Ya bütün canlıların nihai nirvanası bu kutsal üçlüyse? Yani emin olmasam ki şu kediye bakan herkes orada bir erkek gördü diye, bu kadar fevaran etmiycem. Kafa göz dalasım var bütün şuursuz algılarımıza. Yetti lan. Ben bu kediye baktığımda hiçbir cins ve cinsiyet ayrımı yapmadan tanrının suretini görmek istiyorum. Biraz zorlayınca da görebiliyorum yani olmayacak bi şi değil.

Siz de uslu bi çocuk olursaahahh..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top