4 Kasım 2009 Çarşamba

0

Etsy ve Pasaj' dayım...

        Sağ ve sol yan kolonlarda gördüğünüz üzere Pasaj ve Etsy'de dükkan açtım. Pasaj kolay da Etsy' ye ürün yüklerken oldukça yoruldum. Pasaj' a yüklemeye halim kalmadı. Etsy' den görüp istediğiniz olursa Pasaj üzerinden daha uygun fiyata satacağım, bilginiz olsun. Kargo ücretini, komisyonu da dahil edince Etys' de doğal olarak fiyat artıyor.



        Bir de bilen varsa söylesin. Etsy' de yüklediğim ürünün çok tıklanması için neler yapmam gerek? Kendi kendimi bile zor buluyorum, müşteri beni nasıl bulacak? Şevkim kırıldı biraz. Treasury hazırlamam iyiymiş ama daha onu kurcalamadım.



       Buraya da birkaç şirin yüklemek istiyorum. Renksiz post sevmiyorum. Fotoğraflara tıklayarak büyük hallerini görebilirsiniz.

 
Kuşları buradan görüp uyguladım. Satışa sunmadan önce izin aldım. Diğerleri kafadan atma.
  








 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top