13 Kasım 2009 Cuma

0

Kullanıpta Faydasını Gördüm diyen var mı?

Bu yazımda sigrayı bıraktım diye yazmıştım.
Bıraktım ama bir kilo alıp bir veriyorum, sürekli birşeyler yeme isteğim var. Meyve gibi şeylere saldırsamda bazen mutfağa gidip ağır yemekler pişirip yemeğe başlıyorum.
4 ay oldu bırakalı 4 kilo aldım, artık pantalonları beli sıkmaya başladı acilen birşeyler yapmam lazım. Kendime kondisyon bisikleti istiyorum ama zayıflamaya ne kadar yardımcı bilemiyorum. Sadece bacak bölgesini çalıştırır diye düşünerekte yanında birde mekik çekme aletide istiyorum. Böylece eşimde rahatça kullanır diyorum.


Görsel kaynak





Görsel kaynak


Yediklerime dikkat ediyorum. Bu arada ara ara yaptığım çayı içiyorum, net.te her yerde tarifi var ama bende vereyim...
Metabolizmayı hızlandırıyormuş.
3 adet elma, 1 adet limon (4.e bölünmüş)
1 adet kabuk tarçın
5 adet karanfil
1 şeker kaşığı top karabiber (toz olmasın acı olabilir)
3 litre su
Bunları düdüklü tencereye koyup 10 dk pişiriyorum, gün içinde içiyorum.
Hergüne 1 litre içmek lazımmış ama bazen arkadaşlarım geliyor yada kendi başıma bile 2 litresini kendim içebiliyorum.
Pek düzenli kullanmadığım için şimdilik işe yarıyor diyemem.

Şimdi benim sormak istediğim kondisyon bisikletini yada mekik çekme aletlerini alıpta kullanan varmı ne kadar memnun kaldınız. Ben aldım ama gereksizmiş diyeniniz varmı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top