24 Ağustos 2010 Salı

0

Happy Birthday To Me! :)



İFW başlamadan ve blog defilelerle dolmadan önce Cumartesi günü doğumgünümü merak edenler oldu. Çok güzel hediyeler geldi, çok güzel restaurantlara gidildi ama en güzeli pastamdi :) Aşağıdada resmini görüceğiniz pastamın fikir sahibi Derya Sensoy. Bir kez daha yaratıcılığının annesine çektiğini gösterdi :) Kıyafetlerime gelince.. Üstüm Dolce&Gabbana. Hikayeside söyle. Bu doğumgünüm için hiç bir hazırlık yapmadım, eskiden 1 hafta öncesinde ne giyiceğimi bulurdum ama bu sefer son dakkaya bıraktığım için deli oldum ve gitmediğim yer kalmadı.
En sonunda Beymen'e uğradım ve bu üstü buldum. Dolce&Gabbana'nin bu desenine zaten bir hayranlığım vardı görünce bayıldım. Altımdaki pantalonu ise Alice+Oilivia'dan almıştım. Ayakkabılarım tabii ki vazgeçilmezim Christian Loboutin :) Küpelerim ise size bahsettiğim antika pazarından. Saçım ve makyajım size daha öncede bahsettiğim 4A kuaför şaheseri. Kırmızı ruj benim isteğimdi, bluzuma uygun olsun istedim :) bu arada pasta ve kıyafetimin uyumu tamamen şans eseri, ama bu kadar olur dedirtti hepimize :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top