15 Ağustos 2010 Pazar

0

Kasnak Panolarım





Bir önceki önizlemenin gerçek hali.

       Bu kumaşı yastık kılıfı olarak almıştım. Yastık kılıfı olduğu için değil, desenlere bayıldığım için aldım. Yastığı küçültür kırlent olarak mutfakta kullanırım diye düşündüm. O görünümde olacak şekilde, olması gereken yere koydum ama beğenmedim. Desenleri keser aplike yaprım, dedim. Sonra aklıma kasnak pano yapmak geldi. Fakat kasnağım yoktu. Malum sıcaklardan evden dışarı çıkmak ta istemiyorum. Yelda'nın yönlendirmesiyle bu adresi buldum. Gerçekten sloganları gibi, oturduğunuz yerden alabileceğiniz birçok tuhafiye malzemesi bulunuyor. Sipariş verdikten 2 gün sonra istediklerim elimdeydi. Kasnak dışında ihtiyacım olan başka malzemeler de aldım. Fiyatlar da çok uygun. Bindallı.com'u şiddetle tavsiye ederim.
       Önce kasnakları beyaza ya da ceviz rengine boyarım diye düşündüm. Sonra bu halleri de hoşuma gitti vazgeçtim. Duvara bu kadar çok delik açmak istemedim, uhu patafixle sabitledim. Çok sevdiğim ve kullandığım bir ürün. Klimanın kumanda koyma aparatını bile matkap yerine bugün onunla duvara sabitledim.
Ahşap cupcakeli saati yaza girerken Mudo'dan almıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top