9 Ağustos 2010 Pazartesi

0

Yo Yolu Runnerım...




       Yaza girmeden, Olfa kesim aletlerim gelince hevesle kesip kesip onlarca yo yo yapmıştım. Yeri geldikçe değerlendiriyorum.



        Bu runnerı geçtiğimiz aylarda, mutfağımın oturma bölümünü yenilerken yapmıştım. Mutfak fotoğraflarını perdemi de diktikten sonra paylaşırım. Çatıya çıkıp dikiş dikilecek gibi değil, çok sıcak. Aşaıya taşıyıp, ortalığı dağıtmak ta istemiyorum. Bu ara da canım hiçbir şey yapmak istemiyor zaten.



       Zemin kumaş olarak "dak keten" diye satılan (cotton duck) kalın, leke tutmayan kumaş kullandım. Etrafını pötikare bantla temizledim. Yo yoları kenarlara iğneleyip, makina dikişiyle üzerinden geçtim.




Alttaki fotoğraf oturma bölümünden küçük bir önizleme...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top