13 Nisan 2011 Çarşamba

0

Doğal Taş, Gümüş Kolyem

       Takı Kulübü'nden, dükkan zamanından beri kendime sakladığım iyi malzemelerim ve seçme takılarım var. Nikel allerjim dolayısıyla her takıyı kullanamıyorum. Doktor metallerin üzerinden 2 yıl geçtikten sonra kullanabilirsin, demişti ama 4 yılı geçenler bile hala allerji yapıyor. Yine de ayırdığım takıları dağıtmaya, satmaya gönlüm elvermiyor. İleride gelinim, torunum olursa, onlara saklıyorum. (Beğenip takarlarsa tabii).
       İşte o kalan malzemelere Gittigidiyor'dan aldığım birkaç çeşidi de ekleyerek,  turkuaz, mercan, tatlı su incisi, iki farklı renk yeşim, rondelalar, çek kristalleri ve gümüş aparatlar kullanarak, kendim için yaptım bu kolye ve küpelerimi. Ne zamandır takı yapmamıştım. İyi geldi. Güle güle kullanayım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top