10 Nisan 2011 Pazar

0

Leopar Tirnaklarrim!! :)


 Belki İstanbul'da bir yerlerde sizde görmüşsünüzdür. Çatlayan ojelerin yarattığı o sansasyondan sonra şimdi yeni moda tırnak üstüne yapışan çıkartmalar! Çok uzun zamandır duyuyordum ve denemek istiyordum. Bu resimlerde gördüğünüz yapışkanları Henri Bendel adlı mağazadan aldım. Markasi Incoco. Sally Hansen'da bu yapışkanlardan çıkarmış. Benim tirnaklarimda kullandigim ve bu yazida gordugunuz InCoco marka yapiskanlardan. Sally Hansen yapiskanlar İstanbul'a henüz gelmemiştir diye tahmin ediyorum ama gören, duyan, bilen varsa bizleri lütfen bilgilendirsin :) Peki bu yapışkanlar nasıl yapılıyor?

1. Manikür yaptırıp temiz tirnaklara yaptığınızda tabii ki çok daha güzel duruyor ama manikürsüz bile olsa eliniz fark etmiyor. Önce tirnaklarinizi biraz torpuleyin ve şekil verin.

2. Yapiskanlari yapistirmadan önce işte bu şekilde. Küçük parmağınızın şeklinde bile bir yapışkan boyu var. Zaten yapistirmadan önce tirnaginizin şekline hangisi uyuyor diye baktığınızda ona göre degistirebiliyorsunuz.

3. Yapiskani tirnaginiza yapıştırıp, bastırarak tirnaginizin şeklini almasını sağlıyorsunuz. Geride kalan kısımlar zaten kendiliğinden kopuyor, o kısımları kopartıp atabilirsiniz.
4. Bütün parmaklariniza yapiskani yerleştirip şekil verdikten sonra bir 5 dakika beklemeniz gerekiyor.
5. Son olarak ben üstüne cila sürdüm daha parlak durması için. Ama o sizin tercihiniz, isterseniz surmeyebilirsiniz. Ve son hali işte bu :)

Yapımı inanılmaz kolay ve kesinlikle çıkmıyor! 1 haftadır kullanıyorum en ufak bir yeri çıkmadı. Sally Hansen'da yukarıda resimde gördüğünüz kadar fazla çeşit var. Özellikle yaz ayları yaklasiyorken deniz,havuz gibi yerlere çok girdiğimizde tirnaklardaki manikür ve oje 2 gün bile dayanmıyor. Yaz ayları için iyi bir tercih olabilir benden söylemesi :)

Fashion by Siu blogunun yazari Sila sizlerle bunlari yaptirabileceginiz bir adres paylasti. Onlar bu desenleri oje olarak yapiyorlarmis. Hemde yapiskandan daha iyi duruyormus oyle soyledi. Ilgilenenlere duyurulur ;) 

Misk Nail Spa


Bağdat Cad. Turgay Apt. A Blok No:348/A K:2 D:3 PK:34738

Erenköy, Kadıköy, İstanbul - Asya


Polo Garage Karşısı

+90 216 385 64 75

www.misknailspa.com

Bir de benzerlerini Asos'da bulabilirsiniz: 

http://us.asos.com/Nail-Rock-Nail-Rock-NEW-Collection-Designer-Nail-Wraps/vnvlu/?iid=1478320&cid=11414&sh=0&pge=1&pgesize=20&sort=3&clr=Giraffe%20Black%20And%20Gold&xr=1&mk=VOID&r=3&mporgp=L05haWwtUm9jay9OYWlsLVJvY2stTmV3LUNvbGxlY3Rpb24tRGVzaWduZXItTmFpbC1XcmFwcy9Qcm9kLw.. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top