11 Nisan 2011 Pazartesi

0

T-box 2011 Yeni Koleksiyonu



Tbox Tepeden Tırnağa Yenilendi

Yenilikçi marka T.box kutusundan çıkmaya karar verdi. 2003 yılında basit bir tişörtü minik bir kutunun içine sıkıştırma fikriyle ortaya çıkan T.box, 2011 yılı Nisan ayı itibariyle daha büyük mağazalarda, daha geniş ürün yelpazesi ve yepyeni mağazacılık konseptiyle tüketicilerle buluşuyor. Aslı Filinta’nın liderliğindeki genç tasarım ekibi T.box için renkli, neşeli, ulaşılabilir ve aynı zamanda da moda algısı yüksek bir koleksiyon hazırladı.

Her zaman müşterilerinin karşısına yeni fikirlerle çıkan T.box; yine yapılmayanı yaptı ve daha geniş kitlelere ulaşmak için kutusundan çıktı.
               
2010 yılında A&Y Marka bünyesine katılan T.box’ın, tüm mağazacılık operasyonu, ürün gamı ve tasarım anlayışı uzun bir çalışmanın ardından yeniden oluşturuldu.

Marmara Forum, Torium ve Sapphire’de açılan büyük mağazalarıyla, daha geniş ürün yelpazesi ve yepyeni mağazacılık konseptiyle hizmet vermeye başlayan T.box; ulaşılabilir, trendy, renkli aynı zamanda da neşeli, moda algısı yüksek ürünler sunuyor.

Hedef “trendy” olanı uygun fiyata satmak

Aslı Filinta liderliğindeki genç tasarım ekibinin hazırladığı T.box koleksiyonunda, kadın ve erkek kategorileri altında elbiseden ayakkabıya, pantolondan çantaya, aksesuardan pijamaya ve kırtasiyeye kadar çok sayıda ürün ve daha pek çok sürpriz uygun fiyatlarla T.box müşterilerini bekliyor.

Yılda 20 koleksiyon

Dinamik marka T.box, koleksiyonlarını sezon trendlerine göre sürekli yenileyecek. Yılda yaklaşık 20 farklı koleksiyonu tüketiciler ile buluşturacak olan T.box mağazaları tasarım dokunuşları, şaşırtan ve gülümseten detayları ile tüketicilere farklı bir alışveriş deneyimi sunacak. Tüketiciler sürekli olarak farklı ve yeni ürünlere ulaşarak trendleri yakından takip edebilecek, kendi tarzlarını diledikleri gibi yaratabilecek.

Canlandıran renkler, neşelendiren hikayeler

T.box mağazalarında satışa sunulan ürünlerin en önemli özelliği renkli ve kendine özgü hikayelerinin olması. Koleksiyondaki bazı parçalarda yer alan 1453 rakamı T.box’ın Istanbul sevgisini gösteriyor. Şarkı sözlerinden esinlenilen tasarımlar, her semtin kendine özel semt tişörtleri olması ya da “Cebinde akrep var” deyimine gönderme yapan akrep baskılı pantolon cepleri gibi detaylar markaya farklı bir ruh katıyor.

Türkiye’de bir ilk: Dijital aynalarla anında paylaşım

T.box farklı mağaza tasarımıyla da sektöre yenilik getiriyor. İngiliz konsept ajansı ‘i-am’ Associates tarafından mağazacılık anlayışı yenilenen T.box mağazalarında müşterileri şaşırtıcı detaylar bekliyor. Müşteriler soyunma kabinlerinde kendisini bir oyun dünyasının içinde hissedecek, sihirli aynalarda denedikleri kıyafetin fotoğrafını her yönden çekerek inceleyebilecek, karar veremezse arkadaşına mms atabilecek ya da tasarım ekibine danışarak kendi stilini yaratma konusunda yardım alabilecek, ürünü kendisine çok mu yakıştırdı hemen facebook, twitter’dan paylaşabilecekler!

T.Box mağazalarında yardım için birilerine bakınmak, "bir bakar mısınız" demek de yok. Deneme kabinleri ve reyonlara serpiştirilmiş yardım buttonlarına bastınız mı güleryüzlü, sıcakkanlı bir arkadaşımız yardımınıza koşacak.

Neden T.box’a gitmeli?

T.box mağazalarına gitmek için bir çok neden var. Her yaş grubuna hitap eden ürünlere bakıp ailecek alışveriş yapmak için, eğlenmek için, trendleri takip etmek için, en önemlisi 'yeniliklere' ve fikirlere bakmak için T.box’a her zaman bir göz atmakta yarar var. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top