16 Temmuz 2013 Salı

0

COLLEZIONE aksesuarlarıyla da fark yaratıyor


Canlı renklerin dokunuşuyla modaya hayat veren Collezione, trendleri
yansıtan aksesuarlarıyla da fark yaratmaya devam ediyor. Genç ruhlardan
ilham alınarak tasarlanan Collezione aksesuarları çantadan kemere, yakalıklardan
saatlere kadar oldukça geniş bir yelpazeye sahip bulunuyor.

Aşkın sembolü kalp şeklindeki çantalar, fosforlu kolye ve bilekliklerle gençlik
enerjisini ve yaz mevsiminin sıcaklığını aksesuar koleksiyonuna taşıyan Collezione,
pop – rock esintisi taşıyan metal zımbalı kemerler ve taşlı saat modelleriyle de asi
ruhlara hitap ediyor. Son dönemlerde oldukça ilgi gören yakalıklar ise,
birbirinden farklı çizgilere sahip bluz ve t –shirt’lerle rahatlıkla kombin
edilecek şekilde tasarlanmış. Aksesuar modelleriyle asi, eğlenceli ve enerji dolu
bir dünyanın kapılarını açan Collezione, casual modellerle birlikte şık
tasarımlar sunarak, gençlerin ilgi odağı olmaya devam ediyor.












Collezione Hakkında

Türk moda sektörünün öncü isimlerinden Collezione, 1987 yılında ilk mağazasını
Bakırköy’de açarak moda markası yolculuğuna adım attı. Özellikle moda giyimde
Türkiye’nin öncü moda markası olmayı hedefleyen Collezione, 25 yıl önce
“hesaplı ürün, hesaplı moda anlayışı” ile çıktığı yolda ‘Fast-Fresh-Fashion’ ürün
anlayışı (hızlı ve taze moda ürün) ile devam etmektedir. Collezione, Türk ve dünya
moda sektörünün önde gelen genç moda giyim markalarından biridir. Kendi tarzını
yansıtan, müzik ve sanattan beslenen, stil sahibi, özgür, yenilikçi, trendy, farklı bir
yaşam tarzı sunar. Collezione yılda 6 koleksiyon üreten, 4.000 farklı çeşit model
tasarlayan yaratıcı ve hızlı bir markadır. Bununla birlikte insan ve çevre sağlığını
önemser; ürünlerini laboratuvarında inceleyerek üretir. Ünlü tasarımcılarla çalışır;
çeşitliliği ve yeniliği sever. Tıpkı genç insanlar gibi… Collezione yeni yapılanma
sürecinde yurt içinde ve yurt dışında marka değerini artırıcı girişimlerde
bulunarak genç kalmayı ilke edinmiştir. Özellikle ilk beş yıllık planda yurt
dışında büyüme hedefi olan Collezione tüm kaynaklarını bu doğrultuda
kullanmaktadır. Erişilebilir modanın yaratıcısı Collezione, yurt içinde 200’e
yakın satış noktası ve yurt dışında, 20 ülkede farklı satış noktalarında
faaliyetlerine büyüyerek devam etmektedir.



basın bültenidir. bsnods içeriğidir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top