23 Haziran 2010 Çarşamba

0

Blogger.e İmza ve Konu Ayraçı Ekleme





Geçen gün bloğuma imzamı eklemiştim, bir iki kişi mail atıp sorunca bende teker teker anlatmak yerine konu olarak post hazırlayayım dedim.





Şimdi bunun için ne yapabiliriz, basit bir şekilde size anlatmak istiyorum



En basit imza yapan sitelerden biri http://www.mylivesignature.com/ ben bunu kullanıcam ama "Ben imzamı bilgisayarımdaki programla yaptım yükleme sitesinden linkini de aldım ama hala şablonuma ekleyemiyorum" diyorsanız yinede yazıyı okumanız gerekecek...



İlk önce imzamızı bir oluşturalım...



Şimdi verdiğim linke tıkladınız => Clik here to start => Using tha signature creation wizard
yazılarına tıkladınız.



Yazınızı yazın next step butonunu tıklayın, karşınıza birçok yazı şekli çıkacak birini seçip yine ileri butonunu tıklayın, büyüklüğünü ayarlayın ilerleyin, bloğunuza göre yazı rengini seçin ilerleyin, yazının eğikliğini seçip ilerleyin...



Alttaki Want to use this signature tıklayın oradan generate html code tıklayın oradanda Generated HTML Code for your signature tıklayın ve kodunuzu alın. Şimdi imzanız hazır sıra geldi bunu blogta kullanmaya... (Böyle yazınca ne uzun geldi gözüme yahu :)))



Kumanda paneli--> tasarım --> html yi düzenle --> wignet şablonlarını genişlet e tıklayın ctrl+f tuşuna basarak altta çıkan kutucuğa şablonunuzdaki bu kodu arattırın .











Kodu bulduktan sonra
hemen altına aldığınız imza kodunu yapıştırın. Önizlemeye bakarak kontrol edin beğenirseniz şablonu kaydedin. Eğer imzanız yazdığın konuların arasına giriyorsa bu kodu kullanın. Bu kod şablonunuzu bir satır aşağıya kaydırır. Kodu hemen imzanızın üstüne yapıştırmalısınız. alt alta üç defa yapıştırırsanız imzanız son yazdığınız cümlenin içine girmekten kurtulur.



Kendi bilgisayarınızdan yükleyerek aldığınız link adresini imza olarak kullanmak istiyorsanız yada konu ayraçı eklemek istiyorsanız (Konu ayraç örneklerini burada bulabilirsiniz.) yine aynı kodun altına aşağıda verdiğim kodu kullanın, önizleme yaparak kontrol edin eğer istediğiniz olmuşsa kaydedebilirsiniz.











Eğer imzanızı bloğunuza göre yerleştirmek isterseniz, kod içinde bulunan:

center --ortala

right-- sağ

left-- sol



demektir. Yapmak isteyen herkese kolay gelsin.

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top