30 Haziran 2010 Çarşamba

0

cacık

Fetiye'deki tatilimizin bitmesine 3 gün kaldı. Neredeyse uçsuz bucaksız olan açık büfelerden sonra yaz sofralarının hafif ve serin içeceğini yazmak bana da iyi geldi :) Çok beğendim gerçekten güzel bir belde ölüdeniz. Heleki mavitur nefisti o muhteşem koylarda yüzdük. Yatını alan o koylardaydı. Cesaretimi topladığım anda babadağda tandemdeyim. Bide bunların hepsini azı dişlerini çıkaran 1 yaşındaki bebek, herşeye itiraz eden sabahları ve duştan sonra en az yarım saat onu istemiyorum yeşilini istiyorum onu giymiycem mavisini istiyorum diyen 3.5 yaşındaki çocukla yapıyoruz bunların hepsini :) ama değer....


malzemeler
3 adet salatalık
5-6 kaşık yoğurt
2 tane sarımsak (isteğe bağlı) dövülmüş
bir tutam dere otu ince kıyım (isteğe bağlı)
1 ym kaşığı kurunane
2 ym kaşığı zeytinyağ
1 su bardağı su
tuz

hazırlanışı
Salatalıkları alacalı soyup rendeleyin.  Su  hariç tüm malzemeyi iyice karıştırın. Suyunu ilave edip tekrar karıştırın. Kaselere aldığınızda isteğe bağlı bir kaç damla zeytinyağı ve dereotuyla süsleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top