21 Haziran 2010 Pazartesi

0

Oriflameden Savannah Güneş Gözlüğü ve Çanta Hediye Ediyorum

...Çekiliş yorumlara kapanmıştır, kazanan şanlı kişileri yarın açıklıyorum...

Yaz geldi sıcaklar iyice bastı bende hediye için birşeyler düşünüyordum sanırım yaz için en güzel hediyelerden biri de güneş gözlüğü olurdu... Ve güneş gözlüğünü tamamlayacak camdan kahverengi bir kolye... İşte benim hediyelerim bunlar çam sakızı çoban armağanı...

Ekleme: Yorum sayısı fazla olduğu için bende bir kişiye daha hediye vermeye karar verdim. El emeğim olan bir portföy çanta ve broşuda çekilişe ekliyorum. Böylece bir kişiye gözlük bir kişiye çantayı hediye edeceğimden 2 şanslı kişi olacak.
Oriflameden Savannah Güneş Gözlüğü
foto kaynak Oriflame

Çekilişe katılmak için yapmanız gerekenler.
--Hediyeyi istediğinizi belirten yorum bırakmanız.

--İzleyicim olmanız

--Bloğunuz varsa çekiliş haberimi paylaşmanız.

--Adsız olarak yorum bırakacaklar mutlaka adını yazmalı yalnız bana mail adreside lazım net.te çok sapık olduğu için mail adresinizi benim mail adresime yorum bıraktığınız isminiz ile birlikte göndermelisiniz. (Mail adresim: birilerianlatsin@gmail.com)

İşte bu kadar...





Çanta saten kumaş ile dikilmiştir, astarlıdır. Kapağı kapatmak için önünde siyah bir düğmesi bulunmaktadır.
Boyutları: 15x30 cm.dir.



10 gün sonra çekilişi gerçekleştiriyorum.
Şanslı kişiler random.org aracılığı ile belirlenektir.
Kazananlara hediyeleri ptt kargo ile gönderilecektir.
Herkese bol şans diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top