29 Temmuz 2011 Cuma

0

ARTAN ÇİVİ BONCUKLAR


Geçen gün çivilerle çalışmıştık. Oradan artan çivilerden kolye yaptım, dedim bana bir kolye yetmez üç tane yaptım.Tabi bir tanesi hediye, diğeri de annemin satışı içindi.Yine kristal yine ben. Bunlar gerçek kristal değil tabi.Her nedense siyah bu kristaller gerçek gibi duruyor. Gerçek kristal ışıl ışıl olur bu kolyede hoş durur.
Kolyenin yapılışına geçecek olursam gayet basit. Kalınlığı orta büyüklüğe sahip bu zincirde çivi yardmıyla kristal üç boş zincir bırakarak yapılıyor. Birinci modeldeki kuyrukta birer boşluk bıraktım, sık olmasını istedim.
Küpesini yapmak isteyen için artan zinciriniz varsa uca bir kristal, birer boşluklarla aynı zinciri iki kristal ekliyoruz.
Aşağıdaki de aynı model, tek fark zincirin kalın olması. Ben kalın zincir severim diyorsan burada aralık iki zincir.
Unutmadan şunu söyleyeyim çivi bükmenin püş noktasıbükme aletini çivinin uç notasına alıp kıvırmaya oradan başlamak.Büktükten sonra penseyle hafif sıkmak maksat zincirden çıkmaması. Hadi bakalım kolay gelsin ;)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top