13 Temmuz 2011 Çarşamba

0

ZARA NIN POPULER ELBİSESİ

ZARA nin bu cicekli elbisesini ilk gordugumde anlamıstım bircok kisinin uzerinde gorecegimi.. Fazlasiyla ERDEM e benzeyen bu elbise kesimiyle, deseniyle ve fiyatıyla bu yaz populerligini surdurecek gibi..


Olivia Palermo , Zara elbisesini iri takıları ve Charlotte Olimpia ayakkabılarıyla kombinleyerek hem sık hem spor bir hava yaratmıs..

Elen Rivas in bu elbiseyi giyme seklini hic begenmedim,ilk olarak YSL siyah o kocaman canta elbisenin kibarligini ve sirinligini resmen yok etmis.. Ayagina giydigi Louboutin ler ise son derece sonuk ve sıradan..

Denise Van Outen in sac rengiyle elbisesi inanilmaz uyumlu gozukuyor.. Ayagina giydigi nude renkli sandaletlerini ise ne sevdim ne de sevmedim..

Bu elbise Rebecca Ferguson u resmen acmıs.. Ama ben bu kadar guzel renklerdeki cicek desenli elbiselerin siyahla birlestirilmesine cok karsıyım.. Ya desenin icinden bir renk yada dogal renklerle kombinlemek cok daha hosuma gidiyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top