14 Temmuz 2011 Perşembe

0

Design of Cookie Deniz Hanim'dan yine muhtesem bir pasta!

Deniz Hanim ile gecen sene ki dogumgunumde tanismistik. Bana bir pasta hediye etmek istedigini soyledi ve beni anlatan herseyi bir hikaye seklinde anlatan muhtesem bir pasta yaratti. 
Bu dogumgunumde yani dun :) yine mukemmel guzel bir pasta hazirlamis Deniz Hanim. Gecen sene yaptigi pasta maket oldugu icin lezzetini tadamamistim. Ama bu sefer yaptigi pasta gercekten bugune kadar yedigim en lezzetli pastaydi. Muz, cikolata, vanilya sevdigim butun tatlar bir arada lezzetle yedim :) Gecen sene ki pasta odamin bas kosesinde duruyor. Bu seneki de asagida sizlerle. Deniz Hanim'a bir kez daha tesekkur ediyorum, ellerine saglik.. 


Deniz Hanim'in yaptigi pastalari ve sitesini inclemek isteyenlere blogu: 


Bu arada Nusret Steak House icin yaptigi pastaya da bayildim! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top