31 Ağustos 2011 Çarşamba

0

Merhabalar...

Herkese merhaba:) Blog maceram bundan dört yıl önceye dayanıyor aslında. Kişisel bir blog açmaya karar vermiştim.Sonra istediğimin bu olmadığına karar verip dört yıl boyunca inzivaya çekildim;)Bu tip blog açma fikri ise Twitter sayesinde tanıdığım bazı blogger arkadaşlarının özendirmesi ile de desteklenince 'Dolabımdan Taşan Renkler' konsepti ortaya çıktı. Açıkçası üzerinde uzun süre düşündüm, gerek blogumun ismi gerekse içeriği kafamı oldukça meşgul etti ve sonunda bunda karar kıldım. Umarım her şey mükemmel olur.

Hepiniz gibi ben de trendleri takip ediyor, küçüklüğümden bu yana makyaj yapmayı çok seviyor, her tür aksesuara bayılıyorum.Blogumda da en genel hatlarıyla naçizane stil önerileri, makyaj biçimleri ve kullandığım ürünlerin tanıtımı üzerinde duracağım. Umarım güzel yazılar, kombinler, fotoğraflar yayınlar ve pek çok yeni arkadaş kazanırım:) İlk yazım, bir nevi önsöz aslında; ancak kapanış sözü bulamadım. (acemiliğime verin:)) Güzel yazılarda görüşmek dileğiyle sevgili okuyucularım diyor, hepinizi sayfama davet ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top