1 Eylül 2011 Perşembe

0

Bayramda Kozmetik Alışverişi Kaçamağı

Bayram ziyaretlerinin en önemli bölümünü hallettikten sonra soluğu Gordion'da aldım:) Ne yazık ki ben de bazılarınız gibi bayramı evde geçirenlerdenim:( Olsun ama ben de sağa sola çıkma fırsatı buldum.

Bu ilk yazımda sizlere dün Watsons'tan aldığım temel ürünleri tanıtacağım.

İlk önce toplu aile pozu:

Normalde deodorant konusunda pek fazla marka tercihi yapmam; Rexona, Fa, Nivea vb ürünlerin hepsini bugüne dek severek kullandım. Bana göre hemen hepsi aynı işi görüyor zaten. Bu markayı ise(Superdrug) İngiltere'deyken kullanmış ve çok beğenmiştim.

Her ikisi de 75'er ml.

 Miami Breeze adı gibi tam bir esinti; oldukça hafif bir koku. Yaz ve sonbahar için ideal.


İbiza Sunset ise daha şekerli ve yoğun bir koku. 

Deodorantların tanesi 1,90 TL. Gayet uygun fiyatlı bence.


Gelelim tırnak süslerime. Önceleri tırnak süslerine pek rağbet etmezdim; oje ile yapılan tırnak süslemelerini(çiçek, nazar boncuğu vb) severdim. Ancak son 2 senedir bu yapıştırmaları da benimsedim:) Watsons'ta da değişik şekillerini bulmak mümkün. Bu alışverişimin payına da bunlar düştü. İleride bunları kullanarak yaptığım oje postları da hazırlayabilirim.


Yağ emici kağıtlar(Blotting Papers). Hemen hepimiz gün içinde, makyaj sırasında veya sonrasında yağlanma derdinden muzdaribiz. Pek çok marka(Bobbi Brown vb) bu tip kağıtlar üretiyor; ancak Watsons'ta ilk kez karşılaştım ve beğendim.100 adetlik iki paketten oluşuyor. Henüz açmadım; ancak denedikten sonra yorumlarımı paylaşırım.
Ve son olarak bir sürpriz: Watsons 30TL ve üzeri alışverişlerinizde Rimmel London Glam Eyes Lash Flirt adlı maskarayı 6,90 TL daha ödemeniz kaydıyla size promosyon olarak sunuyor. Benim yukarıda bahsettiklerim dışında, arkadaşıma aldığımız şeyler oldu. Arkadaşımın rimeli varmış o yüzden bu rimel benim payıma düştü;) Rimmel de İngiltere'de dudak ürünlerini ve ojelerini denediğim bir marka idi. Göz ürününü ilk kez kullanacağım. Özelliği ise hacim verip  lifting etkisi yapması. Deneyip göreceğiz onu da;)

Şimdilik bu kadar sevgili okuyucularım. Yepyeni yazılar ve konularda görüşmek dileğiyle. Biliyorum son günü ama yine de bayramınız kutlu olsun. Umarım şeker tadında bir bayram geçirmişsinizdir;) Esen kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top