19 Ağustos 2012 Pazar

0

Günün Kombini | İyi Bayramlar


Uzun bir tatile ihtiyacım var ama bayram bile dalga geçer gibi hafta sonuna denk geldi. Uzaklara gitmek gerekir ya bazen, şu anda bazen yakınlarda olmak gerektiğini düşünüyor olabilirim. Bloga ve bir çok şeyi düşünmeye bu yüzden ara vermişimdir belki, bilmiyorum...
İşin kötü tarafı da sanki hep yapılacak olan işleri yapmamız gerekiyor gibi, aslında öyle bir zorunluluk yok. Hey kim uyduruyor bunları???
Biraz asi olsak ya? 
Ben buraya yazmazken hem kendi doğum günüm hem de blogun ilk yılı geçmiş oldu, zaten pasta sevmem.
Diyorum ki; artık her şeyi başkasından beklemesek ya.
Her neyse ben çabuk unuturum. Renklerin, desenlerin, buz gibi bir kahvenin, bol kitabın ve kumların içinde kaybolmak iyi gelebilirdi. Ama yine mutlu hissetmeyecektim kendimi. O zaman sizi bol şekerli ve dolayısıyla tatlı olması gereken bayramla baş başa bırakayım en iyisi.
İyi bayramlar.
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top