16 Ağustos 2012 Perşembe

0

New In!



Scroll down, please:)

Son Accessorize  alışverişimi sizlerle paylaşmak istiyorum. İndirim %70 iken bence bir uğrayın. Ben 2 parçayla çıkabildim-ama daha ne güzellikler vardı;) Neler mi aldım? Buyurun:)

Hello all,

Here is my last Accessorize purchase. I bought one necklace and one bracelet . The discount was %70 so I did something really good! ;) The photos are below! Did you buy anything from Accessorize, recently?  Loves;)


Lacivert taşlı kolye tek kalmıştı. Öyle yapayalnız askıdaki hali bana dokundu ve onu evdeki aksesuarlarım arasına katmak istedim:)

Taşlı bilekliği ise ta sezon başında beğenmiştim. Ondan birkaç tane vardı ve biri benimle birlikte eve geldi;)




Accessorize'ın bu mesajını da fotoğrafları çekerken fark ettim ve sizinle paylaşmak istedim. Çünkü çevre problemlerine duyarlı, çevre dostu mesajları yaymamız gerektiği kanaatindeyim.



Sevgiler;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top