11 Nisan 2010 Pazar

0

Arçelik Fotoğraf Makinesi ve Buharika




Fotoğraf makinam yine bozuldu. Arçeliğin fotoğraf makinaları sorunlu arkadaşlar bütün dijitallermi böyle bilmiyorum ama benim şansım yok bu konuda. Daha önce dijital almıştık fabrika çıkışlı hatalı çıktı, değiştirmek için servis bizi 3 ay oyaladı, daha sonra yerine ADK 850 modelini verdiler. Geçen hafta bloğuma eklemek için fotoğrafları aktardım ve makinayı kapattım. Sonra makina bir daha hiç açılmadı acaba sarjımı yok dedim, hayır ondan da kaynaklanmıyormuş. Durup dururken bir makina nasıl bozulabiliyor anlamış değilim. Neyse cuma günü servise verdim en kısa sürede yapılmasını rica ettim bakalım kaç ay geçecek üzerinden!!!
Ama kesinlikte fotoğraf makinasını arçelikten tavsiye etmiyorum.

Makinam bozulmadan önce de bu buharlı makinaya bakıyordum. Saç maşamı alırken fiyatını sormuştum ama ellerinde yokmuş gösterememişlerdi. Makinam bozuldu ya acaba arçelikten alsam mı almasam mı tereddüt ettim. Birde net.te arçelikle ilgili o kadar çok şikayet var ki. Kalitesinin bozulduğu servisin ve yetkili satıcıların ilgisizliği ne arasanız var yani. Sanırım arçelik markası gözden yavaş yavaş düşmeye başlıyor.

Arçelik Buharika


 Temizleme sistemi-- Buharlı
Aksesuar sayısı --8
Omuzda taşıma-- Var
Kapasite-- 1 lt
Kullanım süresi --30 dk
buhar yoğunluğu ayarlama düğmesi-- Var

Neyse gelelim benim istediğim buhar makinasına...
Sitelerinde yeteri kadar bilgilendirici açıklamaları yok. Aksesuar sayısı tamam 8 ama bunların fotoğrafları ve ne işe yaradıklarını yazan bir bilgi daha olsaydı çok daha iyi olurdu. Buhar yoğunluğu ayarlanabiliyormuş ama kaç bar olduğu hiç yazmıyor sanırım 3-5 bar arası değişiyormuş.

Ben çook kararsız kaldım, bu makinayı kullanan varmı tavsiye edermisiniz, sorupta almak en iyisi sanırım.


Blogların bu yönüde çok güzel, istediğim yardımı sorarak fikir alışverişinde bulunarak alabiliyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top