25 Temmuz 2010 Pazar

0

Buse'nin Bakım Tavsiyeleri





1. Bebak Acıbadem Sütü: Yüzümde makyaj olduğu zaman genelde acıbadem sütüyle temizlemeyi tercih ediyorum. Hem sağlıklı hem çok güzel kokuyor hemde yumuşatıyor. Tek şikayetim biraz yağlı olması. (5,90 TL)
2. Kiehl's Yüz Nemlendiricisi: Çok yakın zamanda İstanbul'da açılacak olan Kiehl's özellikle yüz bakımı konusunda çok kuvvetli bir marka. Her gece yatmadan sürdüğüm bu nemlendiriciden çok memnunum, geldiği zaman bir denemenizi tavsiye ediyorum.
3.Benefit Body So Fine: Galiba bugune kadar bulduğum en güzel ürün. İster banyodan sonra ister gün içinde vücudunuzun her yerine sürebilirsiniz. Muhteşem kokuyor ve sedefli bir ışıltı veriyor. Sephora mağazasında Benefitin bütün ürünlerini bulabilirsiniz. (95 TL)
4.Johsons Baby Oil: Bu yanık ten nası oluyor diye soruyorsunuz ya işte formülü :) Vazgeçmeyeceğim tek şey. (10,75 TL)
5.Nivea Creme ve Mac Pudra: Şimdi bu da nerden çıktı diyeceksiniz ama durun! Nivea krem ve MAC'in pudrasıyla birlikte karıştırıp vucüdunuzun her yerine sürmeyi deneyin bir gün, çıkan sonuca hayran kalacağınıza eminim.
6. Lancaster After Sun Tan Maximizer: Güneş yağı olarak kullandığım Lancaster'in güneşten sonra teninizin renginin daha uzun kalması için yaratılmış olan bu nemlendirici kremi bu yaz keşfettim ve çok memnunum, tavsiye ediyorum. Herhangi bir kozmetik satan yerde bulabilirsiniz. (Sephora Istinye Park, Sevil) 
7.Organix Şampuan : Amerika'da kullanmaktan vazgeçmediğim bir şampuandı ve burada olmadığı için sürekli yanımda getiriyordum ama artık Türkiyede'de var. Lavantali, vanilyalı hangi aromayı seviyorsanız sevdiğiniz aromaya göre Organix şampuan cesidi mevcut. Ben vanilyalı olanı kullanıyorum krem olarakta hindistan cevizliyi. (Eczaneler ve Makro gibi yerlerde mevcut) (28,50 TL)
8. Victorias Secret Pure Seduction Vücut Losyonu: Victoria's Secret'in Türkiye'ye gelme zamanı geldi de geçiyor bence :) özellikle bakım ürünleri bence çok başarılı. Bir çok farklı kremini denedim ama 2 senedir bu resimde gördüğünüzden başka bir krem çeşidini kullanamadım. Aldımsatıyorumblogspot.com'da victorias secret kremleri satılıyordu, Türkiye'de başka satan bir yer görmedim henüz. İçinde kavun, şeftalı ve gül karışımı var. 
9. Sun-In Papatya Suyu: Şaçlarımın rengiyle ilgili çok fazla mail aldım. Saçımda ne boya, ne röfle, nede herhangi bir kimyasal boya var. Doğduğumdan beri olan rengimdeyim hala :) Ama yaz geldiği zaman bu gördüğünüz Sun-In saç spreyini kullanıyorum. Bizim eski zamanlarda kullandığımız papatya suyu aslında bir bakıma. İstanbul'da eskiden Mayadrom'da bir eczanede satılıyordu şimdi ise gittigidiyor.com'da satılıyor. Saçlarım ıslakken güneşte sıkıyorum ve saçlarımın güneşle ve spreyliyken kurumasını sağlıyorum. Her gören saçlarımı rofleli zannediyor ama aslında sırrı bu sprey'de :) 
10. La Roche Posay Güneş Sonrası Nemlendirici: Bende güneşte kızarıp akşamları "yanıyorum annee!" diyenlerdenim :) Ama bu yanıklığımı alan ve cildimi yumuşak kılan tek krem bu. Bu önerdiğim ürünler arasında en memnun olduklarımdan biri diyebilirim. (30,45 TL)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top