19 Kasım 2010 Cuma

0

Kısa bir Ara..

 Blog yazıları yazmaya başladığımdan beri hiç ara vermedim, 1-2 günlük ufak kacamaklarim olmuştu sadece :) Yoksa her gün yeni bir şey yaratmaya, bulmaya, sizlere yenilikler sunmaya çalıştım. Bugün 1 hafta tatile çıkıyorum ve İstanbul'a geliyorum. Sizde bayram bitti, bizde daha yeni başlıyor diyelim :) O yüzden kısa bir süreliğine yazılarıma ara veriyorum.. Ama ben kendimi biliyorum, kesin bu ara sirasinda da dayanamayıp bir şeyler yazacağım sizlere :) Geleceğim günden döneceğim güne kadar o kadar yoğun bir tempo bekliyor ki beni (evlilik hazırlıkları :) bakalım yazı yazmaya vaktim olacak mi :) Ama sizleri şimdiden haberdar etmek istedim, 1 hafta sonra bomba gibi yazılarla döneceğime söz veriyorum :) Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top