25 Kasım 2010 Perşembe

0

Pelin Aksesuar'dan Aldığım Romantik Takılar...

       Pelin'den daha önce de aşağıdaki su yeşili-turkuaz tonlarında yüzük almıştım. Allerji yapıp yapmadığı konusunda çekimserdim. Çok üründe gözüm kaldı ama tek ürün alıp denedim, bir gün boyunca taktım birşey olmadı. Zaten böyle bir yüzükle gece de yatılmaz :) Nikel içeren ürünler 1-2 saat içinde başlıyor rahatsız etmeye. Sonra bu yüzüğün küpesini de yaptırıp kardeşime hediye ettim.


       Kendime de bayramlık :) en yukarıda ve aşağıdaki fotoğraflarda göreceğiniz yüzük ve küpeleri aldım. Şu anda da küpe kulağımda. Hafif (ağır küpe kullanamıyorum)  ve göz alıcı. Çok severek kullanıyorum.
Pelin'in çektiği orjinal fotoğraf aşağıdaki :) Ben bugünkü kapalı havada çok iyi fotoğraf alamadım.


Siz de bu romantik tasarımlardan almak isterseniz 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top