21 Kasım 2010 Pazar

0

Yemek Takımı Düzenleyici

 Annemin yeni aldığı servis takımı için yaptım bu kumaş organizeri.

(Fotoğraftakiler  benim eski servis takımlarım)


       Yemek takımları için kullanılan sandıklar çok yer kaplıyor bilirsiniz. Ben de kendiminkini kullanmıyorum. Ayrı ayrı dikilen kese tipinde olanlar da çok kullanışlı olmuyor. İçlerinde ne olduğu belli olmuyor. Önce o şekilde yapmayı ve üzerine yine bu şekilde keçe aplikeler yapmayı düşündüm. Sonra aklıma tek parça halinde yapmak geldi ve uyguladım.İki kumaş arasına elyaf koyarak diktim ve çevirdim. Daha sonra 12 parçanın rahatça sığabilmesi için cepleri pililerle körüklü çalıştım. İkisi de duck keten. Kum rengi olandan daha önce mutfağıma runner yapmıştım. O kadar çok almışım ki, daha çok yerde görebilirsiniz. Desenli olanı kırlent yapmak için almıştım ama kullanmadım.
Kurdela ve biritle kapanacak şekilde ayarladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top