23 Aralık 2010 Perşembe

0

Buse's Fashion Blog hediye kutusu kazananlar!

1. Emel Oksar
2.
ELİF ALŞAN
3. Aylin Saygili

Hatırlarsanız ufak bir yarışma yapmıştık. Özlem Süer röportajı için soru bırakanlar arasından seçilecek 3 kişiye Buse's Fashion Blog'un süpriz hediye kutusu hediye edilecekti. Yorum bırakan herkese teşekkür ediyorum tekrar, ve kazananları tebrik ediyorum :) Hediye kutulariniz bizzat ellerimle hazırlandı, umarım beğenirsiniz :) Lütfen yarın'a kadar bana buse_terim@hotmail.com adresinden ulaşıp adres bilgilerinizi mail atınız. 

Buse'nin Butiginden alışveriş yapıp bankaya ücret yatıranlardan Özlem Gürbüz, ve isimsiz işlem yapıp 26 tl yatırmış olanların kim olduğu aranıyor :) Lütfen bu yazıyı okuduğunuzda bu kişi sizseniz en kısa zamanda buse_terim@hotmail.com'dan bana ulaşın. 

Bu arada zannetmeyin ki sizleri bosladim İstanbul'a Cumartesi günü geldim ve o günden beri büyük bir koşuşturma içerisindeyim, biliyorsunuz 1 ay'a düğünümüz var :) Galatamodayi yarın ziyaret edip izlenimlerimi bildireceğim, takipte kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top