14 Aralık 2010 Salı

0

GIVENCHY Peeling


Bu peeling bana hediye olarak geldi. Ciltteki ölü hücreleri ve kirleri arındırıyormuş. Hiç kullanmadığım bir ürün olduğu için ilk önce bileğimin iç tarafına deneme yaptım alerji yapmadığına karar verdikten sonra güzelce yüzümü temizleyip ne kadar işe yarıyor diye hemen baktım.

Yapısı krem değilde şeffaf renkli jel. Yüzünüze yaymaya çalışırken içindeki mikropartiküller harekete geçiyor, derinin üzerinde pamuğa benzeyen bir madde oluşuyor. İlk başta bunu cildimden çıkan ölü hücre sanmıştım ama düzenli olarak yüz temizliği yaptığım için bu kadar çıkamayacağını düşündüm, bence bunlar jelin kendinden kaynaklanıyor.

Hafif bir parfüm kokusu var çiçek kokularına benziyor. Cilde bu jelle peeling yaptıktan sonra ciltte bir yumuşama oluyor sanırım içinde bir miktar krem var. Tüm cilt tiplerine uygun olarak üretilmiş net.te satış fiyatı 7-10 TL olarak değişiyor.

Sonuç olarak ben bu peelingten memnun kaldım fiyatının uygun olduğunuda düşünürsek gözünüze çarparsa alın sizde deneyin derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top