22 Aralık 2010 Çarşamba

0

İster Dikiş Dik İstersen Masa lambası Olarak Kullan



Küçük dikiş makinalarına alternatif olarak bir makina daha üretmişler.
Şu dizanyna bakarmısınız ne kadar şık duruyor.
Efendim bu makina çelik ve plastikten üretilmiş. Hem dikişinizi yapıyor hemde kapağını kapattıktan sonra masa üzerindeki yerini lambaya devrederek devam ediyor. Böylelikle makinayı nereye kaldırsam derdi biterek odanıza hoş bir dekor katmış oluyorsunuz.

Elektrikle çalışıyor, ayaklı adaptör ile istediğiniz dikiş hızına siz kendiniz ulaşabiliyorsunuz. Farklı renk seçenekleri de mevcut.

Küçüklüğü bakımından ne kadar kullanışlı olur bilemem benim makinam bunun 2 katı olduğu halde ben bile tam verim alamıyorum. Ev tipi makinalar sanayi tiplerine göre yarım devirle çalıştığı için sanırım bu çeyrek devirle çalışıyordur :)) İlk makinasını böyle küçük birşey alıp 5-6 ay içinde bozduğum için böyle mini makinalarını tavsiye etmiyorum, özelliklede benim gibi tv. de görüp almışsanız. Sadece ince kumaşları dikebiliyorsunuz, kalın kumaşlarda istediğiniz verimi alamıyorsunuz.
Ama buna benzer bir gece lambamın olmasını isterdim tabi ki de... Görüntü açısından şık durduğu kesin...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top