23 Kasım 2011 Çarşamba

0

Ben bu çantalara bayılıyorum!


Benim fosfor ve neon renkte herşey ilgimi çekiyor. Özellikle sokaklarda şöyle simsiyah bir kıyafeti patlatan cart bir turuncu veya pembe gördüğümde :) Bu çantaları çok uzun zamandır daha doğrusu New York'a geldiğim Ağustos ayından beri gözüme çarpıyor. New York Moda Haftası yapıldığında sokak modasının fotoğraflarında neredeyse herkesin kolunda bu çantalar vardı. Çok uzun zamandır markasının ne olduğunu bulamiyordum, nereden alındığını kesfedememistim ama sonunda buldum! :) Bu çantaların markaları Cambridge Satchel. İngiliz bir marka olan Cambridge Satchel çantaları ister www.cambridgesatchel.com'dan ister J.Crew'dan satın alabilirsiniz. Tabiiki sadece Amerika uzerinden alisveris edebiliyorsunuz. Ben kendime fosforlu sarısından aldim :)
Bu çantaların renklerinden dolayı yazın daha çok kullanılacağını düşünüyordum ama Kasım soğuğunda hala okulda her gün bu çantanın farklı farklı renklerini görüyorum. Ben çok heycanliyim çantamı takmak için, bu marka Türkiye'ye gelmeli diyorum ve de! :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top