22 Kasım 2011 Salı

0

LONDRA'DAN SECTIKLERIM

Gectigimiz hafta erkekler icin sectiklerimle ilgili bir post hazirlamistim.
Bu hafta ise yine magazalardan bayanlara hitap edecek birkac begendigim parcayi sizlerle paylasiyorum.. Sizin favori parcaniz hangisi??
Siyah dantele astar dendiginde her zaman favorim ten rengidir..
Emilio Pucci'nin bu dantel elbisesi hem kalibi hemde modeliyle benim icin sezonun en guzel dantel elbiselerinden biri diyebilirim.. Gogus dekoltesini ise ipleri gevseterek yada sikarak istediginiz olcuye getirebiliyorsunuz!

Chanel'in mini tweed elbisesi omurluk bir parca.. Uzun ceket gorunumundeki bu elbisenin etek,yaka,cep ve kollarindaki zincir detayi oldukca gosterisli duruyor..
Balmain'in beyaz gomleginin uzerindeki detaylar harika guzelligi kesinlikle resimde iyi anlasilmiyor..
Siyah bir pantolon veya jeanle nasil duracagini hayal edemiyorum..

Dries Van Noten'in 3 renkten olusan bluzu ve daha once Carine Rotfield'in uzerinde gordugumuz Givenchy etek iki markanin kis koleksiyonlarinda en sevdigim parcalar oldu..

Louis Vuitton Fetish Koleksiyonuna ait iri dugmeli bu ceketin bircok versiyonu yapildi ama benim en begendigim resimde gordugunuz hafif simli, tweed kumastan olani..
Ikinci resimdeki Celine pantolon deri-kumas birlesimlerinin en iyi orneklerinden..

Roland Mouret'ye ait yakasi ve etegi tilki olan bu yesil kabani ilk gordugumde vurulmustum :) iyiki resmini cekmisin cunku iki gun sonra tekrar baktigimda reyondaki 4 bedeninde satildigini soylediler..
Gucci'nin kollari kurklu gri paltosu cok guzel gold rengi fermuarlari ve belindeki kemeri hos birer detay..
Ucuncu resimde gordugunuz bu kullanisli Louis Vuitton coban dugmeli kahverengi yelek cift tarafli giyilebiliyor.. 
Bir tarafi guderi diger tarafi ise kurk.. Yelegin ceplerindeki deri detaylar siklik katmis..


Ilk resimdeki Tom Ford kurku birkac post once Victoria Beckham'in uzerinde gormustuk.. Bu kisa kurku giymek icin Victoria gibi ince bir fizige sahip olunmasi gerekir diye dusunuyorum :) 
Ikinci resimdeki coban dugmeli Miu Miu kurkun onu kahverengi tilki, arkasi ve yakasi ise siyah kuzu.. Siyah ve kahve uyumu en guzel sekilde bir araya gelmis diyebilirim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top