18 Kasım 2011 Cuma

0

FULAR KOLYE

Fularlar artık aksesuar olarak çok moda.Hatta fularların ucuna birkaç boncuk koyduğumuzda daha bir şıklık kazanıyor.Bu kolyenin hikayesi şöyle başladı : Hocam benden kolye istedi, dedim boyundan kolye yapmak istedim.Oysa o kolye takmayı fazla sevmiyormuş, abartılı olmasın dedi.Ben de çareyi fular kolye yapmakla buldum.Umarım doğru çare bulmuşumdur :)
 Hazır öğretmenler günü yaklaşmışken öğretmenlere güzel bir hediye olmaz mı ?, Ne dersiniz ? Bence olur olur bal gibi olur.


Malzemeler:
  • Fular,çivi, kıvırmalı çivi,
  • 2 büyük yuvarlak boncuk,
  • 3 tane çiçek boncuk,
  • 3 tane fuların içindeki renkten boncuk ( mesela benim puşa rengi boncuklarım gibi )
  • 2 tane en uca demir görünümlü boncuk,
  • Büyük boncukların uçlarına demir kapama,
  • Fuların ucuna demir kapama
  • Orta kısmı tutturmak için aparat
Her zaman dediğim gibi bunlar kalıp malzemeler değil arzunuza göre malzemeler şekil alacaktır.



Başlangıç noktamız orta kısım.Aparatımızı fuların ortasına koyup, çiçek ve boncuğumuzu yerleştiriyoruz.


Uç kısımlarına geçince , uç kısımlar püf noktalara bağlı. Önce uç kısma konulacak kapama aparatının boyundan küçük bir düğüm atıyoruz.Daha sonra ucu kapalı çivi aparattan geçirilir.Çivi düğüm olan uçtan kapatılır, kapama aparatına şekil verilir.
En son kısımda da bir püf nokta var eğer boncuğunuz çividen çıkıyorsa bir kum boncukla bu çıkışı engelleyebilirsiniz.


Bu arada benim gibi desenli bir fular kullanırsanız fuların içinde kaybolmuş küçük renklere göre boncuk almayınız.Mesela benim fularda beyaz ve yeşil de vardı ama ben çoğunluk olan renkleri tercih ettim.İYİ HEDİYELER ;)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top