25 Kasım 2012 Pazar

0

Saç uzatıcı formül


Sevgili bayanlar;
Siz bu satırları okurken ben bu saç maskesini yapmış ekran başında bu yazıyı yazıyor olacağım.
Bu saç maskesi "3 ayda omuzdan bele kadar uzatan formül!" olarak anılıyor. Bende açıkcası çoook uzatıcı bir etkisi olmadı ama saçımın uzaması hızlandı.  Her gün saçımı yıkayıp düzleştirici ya da maşa kullanmamın da etkisi negatif oldu tabi.
Benim önerim bu periyoda başlamadan önce saçlarınızın uçlarından aldırdıktan sonra, boyatmamak şartı ile saçınızı kış bakımına almak. Dinlendirmeniz sizin yararınıza olacaktır. Ben yapamadım siz yapın, etkisini kesinlikle göreceksiniz. Gerçi benim daha 10 hafta oldu, daha iki haftası var. Ama sonuçta sürekli bakım olarak yapmaya devam edeceğim.
Gözle görülür bir farklılık ise, bebek saçlarımı çıkarttı, saçım çoğaldı. Ve saçıma parlaklık kattı. Buna kefilim :)
En önemli nokta ise; haftada bir yapılan bu formülün zamanını hiç geçirmemek. Mesela ben Pazar günleri hiç aksatmadan yapıyorum.


O zaman hemen size formülü anlatmaya başlayayım.

Malzemeler: 
Sinemaki otu | Badem yağı | Bemiks ampül | Su

Sinameki otunu ve badem yağını aktarlarda bulabilirsiniz.
Bemiks ampül de eczanelerde satılıyor, B vitaminin ampül şeklinde olanı. 4tl civarında.
Ampülü ucundan kırıp karışıma döküyoruz

Hazırlanışı:
1 tutam sinemakiyi bir çay bardağı suda kaynatıyorsunuz, süzdükten sonra ılınınca içine 1 tatlı kaşığı badem yağı ve 1 bemiks ampül koyup karıştırın ve sadece saç diplerinize uygulayıp biraz masaj yapın ve yarım saat bekledikten sonra yıkayın.

İşte bu kadar :)

Malzemelerin görselleri ise şöyle;





Güzel bakımlar efendim, hoşça kalın :*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top