30 Kasım 2012 Cuma

0

Yılbaşı Hediye Çekilişim


Herkese merhabalar,

1 yılı aşkın süredir blog yazıyorum. Artık bir çekiliş düzenleme vakti geldi diye düşündüm ve hiç kullanmadığım ürünleri sizlerden birine hediye etmeye karar verdim. Ürünler ağırlıklı olarak Lila Kutu aboneliğim dolayısıyla elde ettiğim ürünler. Onların haricinde 1 adet Sephora göz kalemi, 3 numune Sephora fondöten ve 1 adet Trendyoldan aldığım küpe bulunmakta. Yukarıda belirttiğim gibi ürünleri hiç kullanmadım, swatchlamadım. İsterseniz, bu kırmızı kalpli kutuda neler varmış birlikte bakalım:)



Gabrini Top Allık.

3 adet Sephora 'Medium' Renkli Fondöten Numunesi


3 Adet OxoLive Cilt Bakım Jeli Numunesi


Rare Blossom Bronzlaştırıcı Güneş Yağı


Alix Avien Maxi Lips 320 Numaralı Ruj


Sephora Göz Kalemi ve Pourelle Göz Kalemi



imPress Takma Tırnak


Ardell 107 Siyah Takma Kirpik


Trendyoldan geçen sene aldığım börtü böcekli küpe;)


Tüm bunlara sahip olmak için 3 basit şart var:

1. Blogumun izleyicisi olmanız,

2. Twitter'dan takipçim olmanız. (https://twitter.com/hilalsblog)

3. Vee bu şartları yerine getirdiğinizi mail adresinizi de yazarak bu postun altına yorum bırakmanız.


Her katılımcının 1 çekiliş hakkı bulunacaktır. Adsız ve mail adresi bulunmayan yorumlar çekilişe dahil edilmeyecektir. Çekiliş 25 Aralık 2012 Salı akşamı saat 19.00'da sonlanacaktır. Kazanan random org ile belirlenecektir. Çekilişin kazananı 3 gün içinde bana ulaşmazsa çekiliş tekrarlanacaktır. Sadece Türkiye içine gönderim yapılacak ve gönderim ücreti tabii ki bana ait olacaktır.

Blogger arkadaşlarımdan rica: Çekilişimi bloglarınızdan duyurursanız daha çok kişiyi haberdar edebiliriz. Bu isteğe bağlı olup, duyurular ek bir çekiliş hakkı kazandırmayacaktır.

Hepinize bol şanslar!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top