9 Ekim 2009 Cuma

0

Bardak Kutusunu Atmayın


2 hafta önce su bardağı almıştım, bardakları çıkarınca birşey yaparım diye kenara koymuştum.
Daha sonra aklıma geldi ne yapayım diye. İçindeki bölmeyi hiç çıkarmadım dikiş dikerken en çok ne lazım oluyorsa bunun içine atarım diye düşündüm. Çiçekli yapışkanlı kağıdım vardı hemen onunlar dışını kapladım. Acaba kumaşmı kaplasaydım!
Neyse çok pratik oldu benim açımdan aldığımı işim bitince kurunun içine atıveriyorum.

Tabi bundan sadece dikiş kutusu olmaz dimi :)
Bölmelerine farklı takılar konulabilir, yada kozmetikler bir arada toplanabilir.
Artık en çok neyi kullanıyorsanız, tabi kutunun içine sığacak şekilde yerleştirebilirsiniz. Benim kullandığım 6.lı su bardak kutusu, 12.li çay bardağı alıp onuda takı kutusu yapmayı istiyorum.
Süsleyip püslemekte her zaman ki gibi zevke kalmış...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top