21 Ekim 2009 Çarşamba

0

Naz' a Elbise



       Bu elbiseyi annem Naz' a yazın boş dururken örmüştü. Süslemem için bana bıraktı. Daha nasılsa giymez diye el atmamıştım. Havalar soğudu, annem elbisenin akibetini merak eder oldu. Ben de geçen akşam oturup süsledim.





      Mantar aplikesinin içini dolgulu yaptım. Fotoğrafta çok belli olmamış ama tontiş tontiş duruyor. Kelebek yo yodan. Yo yoyu ortadan büzüp, anten yapınca kelebek oluverdi. :)



İşlemeleri elişi orlonuyla, zincir işi tekniğiyle yaptım.

Elbisenin etek uçarındaki minik dilimler çok hoşuma gitti.

Annem belindeki ipi kendi ipinden burup yapmıştı, ben onu çıkarıp yerine bu ebruli şerit iplerden geçirdim. Elbisenin rengi aslında fotoğraftakinden daha canlı bir yeşil. Bugün fotoğraf çekerken hava kapalıydı, gerçek rengi ortaya çıkaramamışım.



Bu da arkadan görünüşü.



Daha önce Naz için yaptığım  saç tüpü burada...



(bu arada Naz 5 Kasım'da 1 yaşına giriyor ama hala kel sayılır .) )



Yine daha önce Naz' a yaptığım elbise süslemesi de burada...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top