5 Ekim 2009 Pazartesi

0

Polimer Kil Boyama Kolye...







   

 (Fotoğrafa tıklayın, büyüsün)

Bu kolyeyi 2,5 yıl kadar önce deneme amaçlı yapmıştım. İki deneyi aynı tasarımda gerçekleştirdim ve olumlu sonuç aldım. Polimer kili boyamayı denemek çok istiyordum. Öncesi aklımda içi boş kil objeler yapmak ta vardı.



        En kalın boydaki tel sarma metal çubuğunun üzerine beyaz transparan kili sardım. Elimle düzelttim. Boru şeklinde boncuklarım olsun istiyordum. Bir uzun, iki kısa üç boncuğum oldu.



       Pişirmeden önce metal çubuktandüzgünce çıkarıp çubuklarım zarar görmesin diye, çöp şişe geçirdim. Fırınladım. Soğuduktan sonra akrilik boyayla mine çiçekleri yaptım. Vernikledim.



       Görüldüğü şekilde tasarladım. Küpelerinin püskülleri de iki ayrı renkti. Onların fotoğraflarını bulamadım.

Diğer takı ve aksesuar tasarımlarımı Takı Kulübü'mde görebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top