8 Ekim 2009 Perşembe

0

Sürfüle Makası


Şu makası ne kadar çok aradım bilemezsiniz.
Kimi yok der, kimi ise bilmiyorum der. En sonunda buldum 17.50 liraya aldım eve gelince hemen üzerindeki markasını araştırdım ama bir bilgi falan bulamadım. Markası Jınglı yazıyor kullanan varmı bu markayı, iyimidir acaba.

Makas normal kesim makaslarına göre biraz ağır. Eve gelince tabi yeni merak çeşitli kumaşlarda deneme yaptım. Hani adı sürfüle makası ya, kenarlarından iplik çıkmasını engelliyor ya, o kadar da değil yani diyorum. Mesela sateni kestiğimiz zaman kumaş bana mısın demiyor, iki kere elinde çevir kenarlarından iplik çıkmaya başlayı veriyor.

Tabi en iyisi ya sürfüle yapmak yada overlok kullanmak ama pratik yöntemlerin de bi yerde çok yardımcı olduğunu kabullenmek gerek.

Şimdi makasa basit bir kılıf diksem iyi olacak, kılıfsız verdiler bana...
Hadi bakalım eller iş başına...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top