17 Aralık 2009 Perşembe

0

Ayıbını düşünen troll olamaz!

Bi baktım kendime. Vakit ayırdım ve halime baktım nasılım diye.. bi nane anlamadım.

Yahu yazmak için oturuyorum, tek kelime yazmadan kalkıyorum. Kafam bu aralar zaten pek bi havadar. Serin serin böyle esiyor bir şeyler ama.. çok çok yankı yapıyor, işe yaradıkları yok. Sabah hayli parlak bir fikirle uyanıyorum misal, akşam bakıyorum lan nerde bu fikir?? Yok anasını satim.. güya serin havadar yere bağladık fikri iki soluklansın diye ama, yok kaçmış arazi olmuş.

Şunu fark ettim: Külliyen sinire kesmişim aslında. Ve belki de sadece bu nedenle içimden yazmak gelse bile yazamıyorum. Yazsam şu saatten sonra ancak bir küfürname sahibi olurum, kime ne faydası var? Ben galiba fikirlerini sinirlenmeden sakin sakin anlatma faslını geçmişim. Tahammül sıfırlanmış. Memleketteki gerzek oranı beni dellendiriyooo!!!


Neyse anacım onçün ben de dedim ki kendime, gel kurtarayım seni bu alemden? dedim. He dedi, kurtart beni. Tuttum elinden çektim aldım kendimi, kaçırdım.

Bu arada bi not olsun kısacık: Stuven mimlemiş beni, 2010'dan beklentilerimi yazacam.. 2009 sonuna kadar vaktim var di miğ? (Hayır şimdi açık açık diyemiyorum ki, ben bu fasılda hiç düşünmemiştim:/ Karamsar bi insan evladı oldum yav en çok buna sinir oluyorum..)

Hani yeni açılan sözlükler oluyor bazı bazı. Link felan veriyor birileri, girip bakılıyor ve birbirlerine fena halde benzedikleri görülüyor vs vs. Yok şimdi sözlük falan anlatmayacam da, ben bi halt yedim onu söyleyecektim. Bunlardan ikisine üye oldum ben:)) Trollük yapmaya karar verdim. Dedim ki "neyin eksik şekerim?" Yani orta halli bi troll olmak için ne gerekiyorsa sende mevcut.

Şimdi bu trollerin gerzeği de var, hayli zekisi de var. Kalemi kuvvetli olanı var. Ağzı iyi laf yapanı, hayal gücü süper olanı falan var. Deşifre olana kadar iş görüyor hepsi iyi kötü. Ama misal Ekşi'deki nasılbirdemokrasiisteyen kişisi radyoda bi ton konuştu, bence o gece bitirdi kariyerini.

Tabii bu saatten sonra benim trollük hayallerime Ekşi'de kavuşmam olacak şey değil. Gözüm yemedi çünkü. Bi kere trollük hevesine kapıldığım anında anlaşılırdı. Hem rezil rüsva olurdum hem de kısa zamanda kanatlanırdım kesin. E yemedi haliyle.. Ama yepisyeni bir sözlük çayır çimen gibi, koştur dur..

Durum raporu vereyom: Benden geçmiş. Hakikaten benden bu işler fersah fersah geçmiş gitmiş. Koşanları izliyorum valla.. bi numara yok. Ya üşeniyorum, ya gayrete gelip başlıyorum ama ayıp olur diye vazgeçiyorum. Lan trollüğün ayıbı mı olur allaan gerzeği?? Ne ayıbı? Yaz yolla işte! De ki ey peri: "Ayıbını düşünen troll falan olamaz" ahahahh valla troll bile olamadım ya, hem de gayet sıradan bir troll.. daha da bi nane olmaz benden. Biri beni dondursun Magnon yerçekimsiz uzay yatını dünyaya demirlediğinde çözsün!
Batsın bu dünyaa:/

Orhan baba'dan dinleyin anacım:)
(Klip muhteşemmiş lan!)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top