5 Aralık 2009 Cumartesi

0

Boyunluk Koleksiyonum...



       Fotoğrafa tıklayın kocaman olsun...

       Çok fazla fotoğraf vardı, tek tek yüklemeye de vaktim yoktu. İşte bu kolaj sessizliğimin, yokluğumun sebebidir :)

       Yarından itibaren Etsy'e yükleyeceğim. Hepsinden sadece bir adet var. Ayrıntılı görmek ve almak isteyenler için istediklerini Pasaj' a koyabilirim. Makinamın şarjı bitti. Fotoğraflanmamış 3-4 tane daha var.



       Tabii ben bunları kaç gündür yapıyorum, sonra ne yapıyorum? İçine craft ruhu kaçmış olanların klasiğidir; gidip-gelip seviyorum :) 



       Bu da kendim için diktiğim şapkam ve boyunluğum.

 Devamı için başlığa tıklayın.





Boyunluk ve şapkanın kumaşı, geçenlerde paylaştığım yaka kolyelerin  1 ve 2 kumaşından. Daha doğrusu bunlardan artanla onları yapmıştım. Bu takım dikileli 1.5 ay oluyor yani. İçindeki de bayram için diktiğim elbisem. Dün gezmeye giderken hazır giyinmişken çektim. Detaylı olarak onu daha sonra paylaşırım. Elbise lacivert, çoraplarım da. Fotoğrafta siyah gibi çıkmış. Kahve bot ve çantayla ne alaka demeyin.





Mutlu hafta sonları...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top