11 Aralık 2009 Cuma

0

Hediye Zamanı

Bloglarda 100. izleyicisine ulaşınca yarışma düzenlemek adet oldu gibi birşey.
Bende 100. izleyicime kavuşunca yaparım diyordum ama şu sıralar biraz meşgul olduğum için ancak vakit bulabildim.. Adına da yarışma demeyelim de çekiliş diyelim. Boyunluk ve şapkayı ayrı ayrı kişilere göndermek istiyorum. Yani 1 kişiye değil, 2 kişiye hediye göndermek istiyorum.

Benim diğer bloglardaki gibi şartlarım yok. Bloğu olan olmayan herkes katılabilir, bloglarınızda bahsedip bahsetmemek yada izleyicim olup olmamak ise size kalmış o konuda da bir şartım yok. Çekiliş tarihi 19/12/2009 cumartesi günü sona eriyor. Çekilişi random.org sitesini kullanarak gerçekleştiricem. Ve gönderimi ptt kargo ile yapıcam.



Hediyelerimden daha önce bahsetmiştim ama yinede şapkayı ve boyunluğu eklemek istedim.

Sadece çekilişe katılmak istiyorum diye yorum bırakmanız yeterli...

Herkese bol şans diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top