12 Aralık 2009 Cumartesi

0

KARNABAHAR MÜCVERİ


BU ARA BLOĞUMLA İLGİLENEMEDİM DEĞİŞİK BİR ŞEYLER DENEME FIRSATIMDA OLMADI
OĞLUM BU SENE ANADOLU LİSESİNE BAŞLADI BENDE OKUL AİLE BİRLİĞİNDE GÖREV ALDIM. GEÇEN HAFTA OKULDA KERMES YAPMAYA BAŞLADIK İLK OLMASINA RAĞMEN GÜZEL GEÇTİ DEVAM ETMEYE PLANLIYORUZ İNŞALLAH OKULUMUZUN BÜTÜN İHTİYAÇLARINI KARŞILARIZ
BU MÜCVERLERİDE GÜL ABLANIN BLOĞUNDA GÖRMÜŞTÜM DENENECEKLER LİSTESİNE ALMIŞTIM GEÇENDE YAPTIĞIM GÜVEÇTE KARNABAHARDAN KALANLARLA DENEDİM BEN KARNABAHARI SEVEREK YERİM BU HALİDE GÜZELDİ TARİFİ AYNEN AKTARIYORUM
TARİF İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM
MALZEMELER
  • 1 Küçük karnabahar
  • 1 küçük kuru soğan
  • 1/2 demet maydanoz
  • 3 yumurta
  • 1 su bardağı un
  • 3 tepeleme yemek kaşığı rendelenmiş kaşar peyniri
  • 1 paket kabartma tozu
  • Tuz, karabiber , pulbiber
YAPILIŞI
Karnabahar küçük parçalara bölünüp yıkanır, tuzlu suda haşlanır, iyice ezilir ,soğan rendelenip suyu sıkılır ( soğanın suyu konmayacak ) yumurta, un , kaşar peyniri, tuz, karabiber, pulbiber maydanoz , kabartma tozu eklenip iyice karıştırılır, kaşıkla kızdırılmış bol yağın içine bırakılıp hafif düzeltilip kızartılır. Kağıt serili tabağa alınıp sıcak servis yapılır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top