28 Mayıs 2011 Cumartesi

0

Annemin Mükemmel Sofraları

Bizim evin en meşhur tarafı Annem'in özenle hazırladığı mükemmel sofralardır.. Misafir ağırlama konusunda gerçekten üstüne tanımıyorum. Her gün bizler için hazırladığı sofralar için öyle bir özen gösteriyor ki, anlata anlata bitiremem.. Beni takip eden ev hanımları, yeni evlenen gelinler ve anneler için biraz fikir olması amacıyla annemin yaptığı sofraları fotoğrafladım ve sizlerle paylaşıyorum. Sofra üzerinde kullanılan malzemelerin bazıları Amerika'dan bazıları ise IKEA'dan. Şimdi ben susuyorum sizi resimlerle baş başa bırakıyorum..

"Pembeler"


Bu resimlerde gördüğünüz pembe fenerler, peçetelikler ve mumlar IKEA'dan. Pembe fenerlerin IKEA'da bir çok rengi var. Masaya çok hoş bir görüntü katıyor.


Yukarıda gördüğünüz isim kartlarını masaya oturacak herkes için tek tek yazmış annem. Beyaz bir A4 kağıdını masada oturacak kişi adedi kadar diktörgen kesip bahçeden topladığı çiçekleri de araya sıkıştırarak yukarıda ki muhteşem fikri ortaya çıkarmış. Bu fikri sizde kendi istediğiniz şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
Benim için masanın en favori parçası yukarıdaki kürdanlık oldu. Bu kürdanlığı New York Soho'dan birlikte almıştık.

"Maviler"






Yine bu masada gördüğünüz çoğu şey İKEA ve Amerika'dan alınma. Masadaki çiçekler buradakı bahçemizden.
Yazıma başlarken annemi övmekte haklıydım sanırım, ne dersiniz? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top