24 Mayıs 2011 Salı

0

DERI SORTLAR HERYERDE

   Jennifer Lopez'in spring 2011 sezonundan Chloe beli lastikli bol kesim deri sortunu cok begendim ama bence deri sort corapla giyince pek basarili olmuyor ve tercih ettigi YSL leopar stilettolarini kiyafete yakistirmadim.
   Nicky Hilton; Alice Olivia ve Miley Cyrus; Helmut Lang marka deri sort giymis, ikiside atlet ve topuklu ayakkabi ile kombinlemeyi tercih etmis.
   Rachel Bilson, ilk resimde Chanel deri sortunu beyaz chanel bluz, siyah Chanel canta ve siyah klasik Christian Louboutin stilettolar ile birlikte giymeyi tercih ederek cok sik olmus. Ama butun resimler arasinda benim favorim Rachel Bilson'in ikinci resimdeki goruntusu oldu. Siyah deri sortunu, beyaz cicek desenli Vanessa Bruno bluz, Maison Martin Margiela marka yilan derisi burnu acik bootieleri ile giyerek mukemmel bir goruntu ortaya cikarmis.

   Olivia Palermo'nun en begendigim deri sortlu  goruntusu ilk resimdeki oldu. Tibi marka deri sortu, Charlotte Olympia bootieleri, birkin cantasi ve Diane Von Furstenberg ceketi ile tek kelimeyle sahane gorunuyor. Ikinci resimde de ayni Tibi sortu farkli bir sekilde kombinlemis. Ucuncu resimdeki deri sort ile firfirli bluzunu cok alakasiz buldum , bu kiyafetini begenmedim.
   Alexa Chung'in kiyafetini cok karisik buldum, YSL deri sort, Louis Vuitton ayakkabilar ve Alexa Chung'dan esinlenerek tasarlanan Mulberry'nin Alexa isimli cantasi ile karsimizda..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top